W marcu zakończył się proces wdrożenia systemu do zarządzania kontaktami z klientami w PGE Łódzkim Zakładzie Energetycznym.

Aplikacja CRM będzie wspomagała proces pozyskiwania nowych klientów obejmując wszystkie jej etapy od kontaktu z klientem, poprzez rejestrację jego danych w bazie klientów, budowanie historii kontaktów oraz obsługę ofertowania. Ponadto, w przypadku akceptacji oferty przez klienta rozwiązanie umożliwia nadzór i realizację poszczególnych kroków procesu zmiany sprzedawcy – od wysłania umowy do klienta, skończywszy na pozytywnej weryfikacji przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i rozpoczęciu sprzedaży energii.

Aplikację opartą o technologie Microsoft WSS 3.0. wdrożyła firma Proximus. Nowy CRM jest zintegrowany z innymi systemami służącymi do obsługi klientów wykorzystywanymi przez PGE Łódzki Zakład Energetyczny.

Źródło: CIRE, 25 marca 2010r.