Oferta

Czy istnieje u Państwa w firmie potrzeba:

  • Uporządkowania danych o klientach?
  • Utworzenia wspólnej bazy klientów, ofert, kontraktów lub zadań?
  • Zastosowania jednolitych procedur sprzedażowych?
  • Analizowania sprzedaży, wydajności kampanii marketingowych, efektywności pracy pracowników?
  • Zarządzania i rozliczania zespołów sprzedażowych?
  • Monitoringu zadań, stopnia realizacji celów pracowników?

W zakresie systemów CRM firma Proximus wdraża rozwiązania wiodących producentów, takich jak Microsoft, Oracle, SAP i innych.

  • System zarządzania relacjami z klientami pozwala zautomatyzować procesy związane ze sprzedażą, marketingiem oraz obsługą klientów. Wpływa to na wzrost efektywności pracy, satysfakcji klientów i pracowników oraz umożliwia szybki zwrot z inwestycji. Elastyczność systemu daje możliwość odpowiedniego dopasowania do potrzeb firmy oraz rozwoju systemu wraz z firmą.
  • System jest intuicyjny, łatwo integrowalny z innymi, posiada wbudowane narzędzia do analiz, których wyników dostarcza za pomocą czytelnych dashboardów i łatwo edytowalnych kokpitów managerskich.
  • Oferta firmy Proximus obejmuje zarówno rozwiązania działające w modelu on-premise, jak i w chmurze, co pozwala dopasować system do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa, jak również korzystanie z aplikacji za pomocą urządzeń mobilnych.

Automatyzacja pracy działu sprzedaży

System zapewnia optymalizację pracy działu sprzedaży oraz obsługi klientów za pomocą automatyzacji wybranych procesów. Umożliwia dostęp do wspólnej bazy klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możemy zarządzać informacjami o klientach, produktach, usługach i szybko reagować na zapytania klientów. Dodatkowo mamy wgląd w widok klienta 360 (stopni ) - możemy obserwować cały proces sprzedaży, od pozyskania potencjalnego klienta w dziale marketingu, przez opracowanie ofert, umów dla zakwalifikowanych klientów po wyniki analiz sprzedażowych, marketingowych i wydajnościowych. Daje nam to możliwość całościowego wglądu w nasz biznes i szybkiego reagowania oraz udoskonalania działania.

System może obejmować następujące funkcje:

  • zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami,
  • zarządzanie kwalifikacją klientów potencjalnych,
  • zarządzanie procesem sprzedaży,
  • zarządzania zadaniami, działaniami, projektami,
  • konfigurowanie terytoriów i zespołów,
  • zarządzanie zespołem sprzedażowym przez cele osobiste, zespołowe, nadrzędne i podrzędne,
  • śledzenie konkurencji,
  • zarządzanie procesem sprzedaży,
  • analizowanie i prognozowanie sprzedaży,
  • dostęp do danych przez urządzenia mobilne w trybie on-line i off-line,
  • szybki dostęp do informacji o produktach, usługach, kontraktach i cenników ofert,
  • prezentacja danych w czasie rzeczywistym,
  • edytowalne dashboardy i kokpity menagerskie.

Obsługa Klienta

System pozwalana na sprawną komunikację z klientami oraz wymianę informacji pomiędzy pracownikami firmy. System może zawierać funkcjonalności:

  • zarządzanie kontraktami, umowami,
  • wspólna baza i kalendarz zasobów i harmonogram działań,
  • zarządzanie kontami, kontaktami i informacjami,
  • zarządzanie produktami, usługami,
  • zarządzanie bazą wiedzy,
  • definiowanie przepływów pracy (workflow),
  • raporty i analizy.

Marketing

Oprogramowanie wspiera zarządzanie działaniami marketingowymi.

System umożliwia segmentację klientów pod katem preferencji, potrzeb, dochodowości, zaplanowanych działań marketingowych i innych kategorii. Można dzięki temu dokładnie określić grupę potencjalnych klientów, a następnie prowadzić szybkie kampanie oraz długoterminowe kampanie marketingowe.

Funkcje:

  • segmentacja klientów,
  • planowanie i prowadzenie kampanii,
  • różne rodzaje kampanii,
  • możliwość zapisywania i kopiowania szablonów kampanii,
  • import i eksport danych za pomocą dynamicznych i statycznych arkuszy,
  • tworzenie stron internetowych kampanii bezpośrednio z systemu,
  • planowanie działań wchodzących w skład kampanii: mailing, telemarketing, spotkania i inne,
  • generowanie list marketingowych na potrzeby kampanii,
  • analiza efektów działań marketingowych,
  • monitorowanie odpowiedzi na kampanie,
  • możliwość automatyzacji procesów.

Systemy CRM są w pełni dostosowywalne do wymagań firmy. Można je integrować z innymi rozwiązaniami oraz dzięki ich elastyczności rozwijać wraz z rozwojem przedsiębiorstwa.

Ofertę kierujemy do branż sektora usługowego, produkcyjnego, przemysłowego oraz placówek urzędowych i edukacyjnych.