Oferta
Czy istnieje u Państwa w firmie potrzeba:
- Uporządkowania danych o klientach?
- Utworzenia wspólnej bazy klientów, ofert, kontraktów lub zadań?
- Zastosowania jednolitych procedur sprzedażowych?
- Analizowania sprzedaży, wydajności kampanii marketingowych, efektywności pracy pracowników?
- Zarządzania i rozliczania zespołów sprzedażowych?
- Monitoringu zadań, stopnia realizacji celów pracowników?
W zakresie systemów CRM firma Proximus wdraża rozwiązania wiodących producentów, takich jak Microsoft, Oracle, SAP i innych.
- System zarządzania relacjami z klientami pozwala zautomatyzować procesy związane ze sprzedażą, marketingiem oraz obsługą klientów. Wpływa to na wzrost efektywności pracy, satysfakcji klientów i pracowników oraz umożliwia szybki zwrot z inwestycji. Elastyczność systemu daje możliwość odpowiedniego dopasowania do potrzeb firmy oraz rozwoju systemu wraz z firmą.
- System jest intuicyjny, łatwo integrowalny z innymi, posiada wbudowane narzędzia do analiz, których wyników dostarcza za pomocą czytelnych dashboardów i łatwo edytowalnych kokpitów managerskich.
- Oferta firmy Proximus obejmuje zarówno rozwiązania działające w modelu on-premise, jak i w chmurze, co pozwala dopasować system do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa, jak również korzystanie z aplikacji za pomocą urządzeń mobilnych.
Automatyzacja pracy działu sprzedaży
System zapewnia optymalizację pracy działu sprzedaży oraz obsługi klientów za pomocą automatyzacji wybranych procesów. Umożliwia dostęp do wspólnej bazy klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możemy zarządzać informacjami o klientach, produktach, usługach i szybko reagować na zapytania klientów. Dodatkowo mamy wgląd w widok klienta 360 (stopni ) - możemy obserwować cały proces sprzedaży, od pozyskania potencjalnego klienta w dziale marketingu, przez opracowanie ofert, umów dla zakwalifikowanych klientów po wyniki analiz sprzedażowych, marketingowych i wydajnościowych. Daje nam to możliwość całościowego wglądu w nasz biznes i szybkiego reagowania oraz udoskonalania działania.
System może obejmować następujące funkcje:
- zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami,
- zarządzanie kwalifikacją klientów potencjalnych,
- zarządzanie procesem sprzedaży,
- zarządzania zadaniami, działaniami, projektami,
- konfigurowanie terytoriów i zespołów,
- zarządzanie zespołem sprzedażowym przez cele osobiste, zespołowe, nadrzędne i podrzędne,
- śledzenie konkurencji,
- zarządzanie procesem sprzedaży,
- analizowanie i prognozowanie sprzedaży,
- dostęp do danych przez urządzenia mobilne w trybie on-line i off-line,
- szybki dostęp do informacji o produktach, usługach, kontraktach i cenników ofert,
- prezentacja danych w czasie rzeczywistym,
- edytowalne dashboardy i kokpity menagerskie.
Obsługa Klienta
System pozwalana na sprawną komunikację z klientami oraz wymianę informacji pomiędzy pracownikami firmy. System może zawierać funkcjonalności:
- zarządzanie kontraktami, umowami,
- wspólna baza i kalendarz zasobów i harmonogram działań,
- zarządzanie kontami, kontaktami i informacjami,
- zarządzanie produktami, usługami,
- zarządzanie bazą wiedzy,
- definiowanie przepływów pracy (workflow),
- raporty i analizy.
Marketing
Oprogramowanie wspiera zarządzanie działaniami marketingowymi.
System umożliwia segmentację klientów pod katem preferencji, potrzeb, dochodowości, zaplanowanych działań marketingowych i innych kategorii. Można dzięki temu dokładnie określić grupę potencjalnych klientów, a następnie prowadzić szybkie kampanie oraz długoterminowe kampanie marketingowe.
Funkcje:
- segmentacja klientów,
- planowanie i prowadzenie kampanii,
- różne rodzaje kampanii,
- możliwość zapisywania i kopiowania szablonów kampanii,
- import i eksport danych za pomocą dynamicznych i statycznych arkuszy,
- tworzenie stron internetowych kampanii bezpośrednio z systemu,
- planowanie działań wchodzących w skład kampanii: mailing, telemarketing, spotkania i inne,
- generowanie list marketingowych na potrzeby kampanii,
- analiza efektów działań marketingowych,
- monitorowanie odpowiedzi na kampanie,
- możliwość automatyzacji procesów.
Systemy CRM są w pełni dostosowywalne do wymagań firmy. Można je integrować z innymi rozwiązaniami oraz dzięki ich elastyczności rozwijać wraz z rozwojem przedsiębiorstwa.
Ofertę kierujemy do branż sektora usługowego, produkcyjnego, przemysłowego oraz placówek urzędowych i edukacyjnych.